SUARA SAHIH DAN BERANI AKAR UMBI
SUARA SAHIH DAN BERANI AKAR UMBI.

Halaman

FEATURED POSTS

URUSNIAGA SAHAM? AKU TERTARIK ATAU DITARIK

Isnin, Jun 01, 2009 | | Labels: ,


Terdetik seketika melihat sahabat - sahabat Jabatan Penerangan aku menyertai skim KLCI, lebih mudah di sebut lagi main saham. Peluang ini aku lihat sebagai telaga emas untuk aku mengaut sedikit - sedikit demi sedikit keuntungan dan bekalan hidup aku pada waktu sekarang terutama nya.Melihat kantung simpanan wang bank aku semakin surut, manakala second income pula tenggelam timbul , menguatkan lagi semangat aku..

Ermm.. banyak juga kawan - kawan aku dapat. boleh la nak tampung - tampung duit . Sekejap!! aku nak check jap.. mungkin modal RM 5 k cukup kot....Ak
u tanya orang...cukup....tapi untung nya tak banyak lah.Timbul persoalan, boleh ke aku join. Usaha pertama. search kat internet , aku terjumpa satu artikel di Zaharudin.net ( Aku dah lama follow blog ini, sejak awal 2 penubuhan nya kira - kira 3 tahun lepas ) .




Hujah dan dalil : Klik sini

Senarai kaunter yang dibolehkan : Klik sini

Anda perhatikan, masih ada ruang - ruang yang dibolehkan dan dilarang.Apa pendapat saya?? nak join ke. ermm...


"barangsiapa bertakwa kepada Allah niscaya Allah akan membuatkan jalan keluar dan memberi rezeki dari arah yang tidak disangka-sangka’."-surah al-Thalâq (65): 2-3

0 komen: